Thursday, December 14, 2006

Ny erfaring og juleverksted

Tirsdag 12.12. : Denne dagen var solidaritetsklassen ute i skogen etter lunsj. Vi gikk til en leirplass der det var en gapahuk. Her tente vi bål og grillet(begynner å få minner fra militæret). Et tre hadde også falt over plassen. Den hadde ødelagt noe av gapa huken. Det neste store på programet denne dagen var at jeg skulle være tilsyn. Alle lærerene og miljøarbeiderene var på julebord. Derfor fikk jeg som elevrådsleder i oppgave å være tilsyn. Jeg kan etterpå si at det var ganske hardt arbeid. Var kjempe sliten når jeg la meg den kvelden.

Onsdag: Jeg hadde uken før blitt spurt om å ha morgensamling denne dagen. Det sa jeg så klart ja til.Jeg brukte samlingen til å høre på en av mine favoritt sanger. En lovsang som jeg bruker å spille når jeg er glad. Etter morgensamling var det juleverksted. Jeg lagde mange fine julekort før lunsj. Etter lunsj lagde jeg et mindre pent juletre. Selv om jeg i ettertid ser at det ble ganske fint. Jeg koste meg skikkelig og spiste masse pepperkaker. Ellers bukte jeg kvelden til å se på håndball. Norge spillte mot Makedonia. Vi vant lett !!!. Jeg tror vi blir europamestre. Jeg kjenner også at jeg begynner å glede meg veldig til jul. Bare 10 dager igjen nå. Yes !!!

No comments: