Saturday, December 9, 2006

Noe dramatisk på skolen

Hei, dette er min nye blogg. Jeg håper at det blir gitt mange gode
kommentarer på denne bloggen. Det er ikke så mye å si om denne
dagen annet en att Hanne har bursdag. Gratulerer med dagen.
Ellers begynte dagen med at jeg sov til kl. 10.30. Gikk derfor glipp
av lørdagsseminar. Ellers har jeg ikke brukt dagen til mye.
Selv om det skjedde noe dramatisk da jeg gikk for å spise dagens
siste måltid. En forvirret mann hadde rotet seg bort. Han hadde
kommet seg inn på skolen. Jostein (læreren min) måtte ringe
politiet for at vi skulle vite hvor han kom fra. Han hadde kanskje
rømt fra psykriatrisk. Kanskje den solidariske superhelt skulle
trå til ?

1 comment:

PrettyWomen said...

Gratulerer med blogg! Grattis med ny sveis, og grattis til Norge med seier mot Tyskland.